První veřejná jízda muzejního vlaku NTM v roce 2025 se koná v sobotu 5. dubna pod názvem „Žatec dokořán II. – Parním vlakem Ústeckým krajem".

V Žatci je na zahájení turistické sezóny připraven bohatý program a zvýhodněné vstupné do turistických cílů. 

Vstupenky do vlaku je možné koupit na pokladně NTM, Kostelní 42, Praha 7. On-line koupíte vstupenky zde.

Vstupenky v předprodeji jsou zvýhodněny. Na perónech budou prodávány v případě, že nebude naplněna kapacita vlaku. Cena vstupenek na jízdu v předprodeji Ústí nad Labem–Žatec pro dospělé 350 Kč, děti 3 až 18 let 250 Kč. Děti do 3 let zdarma bez nároku na místo. Vstupenky lze koupit i na jízdy z dalších stanic. Není možný převoz jízdních kol, dětských kočárků, invalidních vozíků, rozměrných zavazadel a zvířat.

Upozorňujeme, že nástup do vlaku nebude možný bez předem zakoupené vstupenky. 
Do vlaků NTM neplatí tarif žádného ze železničních dopravců. Děkujeme za pochopení. 

Vlak pojede po trase Ústí nad Labem (odjezd 9:15)–Teplice v Čechách–Bílina–Most–Chomutov–Žatec a zpět (odjezd z Žatce 16:08).

stanice

příjezd

odjezd

Km

poznámky

Ústí nad Labem Hl. n. 

 

9:15

 

nástup cestujících

Teplice v Čechách

9:34

9:35

 

nástup cestujících

Bílina

9:49

10:10

34 km

dobírání vody, nástup cestujících

Most

10:20

10:21

 

nástup cestujících

Chomutov

10:42

10:45

 

   nástup cestujících

Žatec

11:11

 

62 km

       výstup cestujících

         
         

 

 

 

 

 

Žatec

 

16:08

 

                       nástup cestujících

Chomutov

16:36

16:40

 

                        výstup cestujících

Most

16:58

17:00

 

                        výstup cestujících

Bílina

17:10

17:30

62 km

              dobírání vody, výstup cestujících

Teplice v Čechách

17:43

17:45

 

                     výstup cestujících

Ústí na Labem Hl. n.

18:04

 

34 km

                       výstup cestujících

V čele vlaku bude parní lokomotivu 464.102 „Ušatá“ z roku 1940, která je unikátním dokladem meziválečné československé konstrukční školy parních lokomotiv. Lokomotiva sloužila na tratích do roku 1978 a poté byla předána do sbírek NTM.  Během náročné renovace dokončené v roce 2023 se podařilo stroj uvést do bezvadného technického stavu zaručujícího dlouhodobou funkčnost. Byl mu navrácen reprezentativní vzhled odpovídající období 50. let dvacátého století. V soupravě vlaku budou zastoupena typická i unikátní vozidla vyrobená v 70. – 80. letech dvacátého století.